Trecerea timpului

Am imediat o frumoasa varsta. Mai exact 30. Si nu imi vine sa cred. Nu imi vine sa cred cat de repede a trecut timpul pana la varsta asta. Am trecut prin toate starile posibile, realizand cat de matura am devenit. Azi, sunt constienta, de cat de repede, trece timpul. Cand eram mica, insa ,habar nu aveam si nici nu ma interesa. Stiam doar ca abia asteptam sa vina vacanta mare, apoi Craciunuil, apoi Pastele si atat. Imi amintesc cu nostalgie, cum in copilarie imi doream sa ajung la majorat. Imi imaginam ca atunci voi fi libera sa fac orice. Nu mi-am dat seama, ce prostie era gandul asta.

Mi se pare ca pana la varsta asta, timpul efectiv a zburat, si nu mi-am dat seama. Si cu cat ma gandesc mai mult cu atat imi dau seama, ca imbatranesc. Maine, poimaine, fiicele mele, vor merge la scoala, apoi la liceu, facultate, si cand nici nu voi realiza, se vor casatori. Poate atunci, am sa ma pun pe plans, si am sa realizez ca voi ramane singura. Ma rog, cu perechea. Momentan, retraiesc copilaria, alaturi de gazele mele, desenez, dansez, cant, ma prostesc, de dragul lor. Timpul asta, e rapid, ca naiba. Inchid ochii, si deja e maine.

Uneori as vrea sa-l pot opri, cam asa ca in filme. Sa pot sa ma bucur de un anumit moment din viata mea. Sa-l pot retrai macar o data pe an .Macar atunci cand sunt trista. As vrea sa retraiesc, anii de liceu, in mod special, si ziua nunti. Astea doua, le-as retrai de cel putin 3 ori pe an. Si as stii ca, as fi fericita. Asa ca eu va zic, sa va bucurati de fiecare moment din viata voastra la maxim. Niciodata nu stii ce se poate intampla, cand ajungi sa vezi, ca viata ta, a trecut pe langa tine, si tu, nu te-ai putut bucura de ea din diferite motive.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu