Cainele pe tobogan

Cainele pe tobogan Poate nu va vine sa credeti dar se poate intampla. Stateam intr-o seara in parc cu un grup de prieteni si am vazut ceva spectaculos. Un caine se apropie de noi. L-am hranit cu o bucata de covrig pe care il aveam la noi. Si ce crezi a putut sa faca ? Se juca cu mancarea. O apuca cu coltii, si o lasa joc. Venea spre noi si apoi iar se intorcea la mancare. O mai lua de cateva ori in gura si iar o lasa jos. Dupa ce l-am mangaiat a mai stat putin si a urcat treptele de la un tobogan de joaca pentru copii . S-a asezat acolo si s-a odihnit putin. Pe urma a auzit un zgomot si s-a speriat si in loc sa se intoarca pe scari a coborat direct pe tobogan. Am ras de ne-am prapadit. Plonjonul lui a fost incredibil. Cred ca s-a lovit un pic saracul in cadere, ca a schelalait de durere. Am incercat sa il chemam inapoi dar a fugit. A fost una din cele mai amuzante faze pe care le-am vazut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu