Barbatii necasatoriti din Mefin

Intr-o zi frumoasa de primavara am hotarat sa astept in fata unei mari fabrici din orasul Sinaia. Voiam sa vad cati angajati au mai ramas in aceasta fabrica pentru ca au facut restructurari frecvent si au mai ramas cu mai putini angajati. In primul rand am asteptat in fata fabricii si m-am uitat cate persoane ies de pe poarta fabricii magnat. Am decis sa mai fac inca un studiu in paralel, cati barbate draguti si necasatoriti ies pe poarta acestei fabrici.

Numaram repede cate persoane ies pe poarta, si eram fascinanta de spectacolul pe care il fac manechinele de barbate necasatoriti care ies de acolo. Am vazut ca sunt o suta de oameni draguti acolo, barbate si femei,cam in numar egal, din care am distins chipurile barbatilor fara verighetein numar de 17. Din 100 de oameni care au iesit pe poarta am vazut 17 barbati de varsta medie, necasatoriti si imi placea cum se miscau spre mine ca niste feline, cu zambetul pe buze. Ma simteam ca o pantera in cautarea barbatilor care se apropie spre mine, imi placea sa le vad chipul si ma uitam atent la mana lor stanga si cautam un inel. Aveam o emotie pentru fiecare barbat care se apropie si ma simteam extraordinar de bine cand vedeam ca apare inca unul necasatorit si il priveam ca o posibila viitoare victima. Mi-a placut mult spectacolul acestor manechine si imi placea foarte mult ca au chipuri de oameni inteligenti, dar ieseau toti fericiti si cu zambetul pe buze ca au terminat programul. Nu ieseau mai multi de o data, unul cate unul, si mergeau linistiti si incet ca si cum ar fi facut o parada a ultimilor burlaci sexy din Sinaia.

Ma simteam ca o felina la prada, gata sa imi aleg prada si imi placea fiecare, mi se pareau unul mai frumos ca altul, chiar daca se apropiau de 40 de ani, erau toti foarte draguti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu