Alcool

Eram elev in ultima clasa de liceu cind m-am imbatat prima oara. Bausem, undeva intr-o liziera de padure, cu citiva colegi si colege de liceu. Cred ca exagerasem cu paharele (din plastic) pentru ca la un moment dat m-am facut praf, mi s-au inmuiat picioarele si am inceput sa delirez, dorind sa ma culc cu toate colegele, ba chiar si cu verisoarele lor. Pus pe fapte mari, am incercat sa ma ridic din iarba si sa-mi duc gindurile (cite mai erau!) la indeplinire, dar totul a inceput sa se miste haotic in jurul meu, inclusiv cerul, astfel incit a trebuit sa ma tin de cineva pentru a redeveni la mersul biped (pentru scurt timp insa!), fiindca in clipa urmatoare, lasat balta de cel care m-a sprijinit, am cazut cu fata in jos, zdrelindu-mi obrajii, nasul, gura si fruntea. Nu mai tin minte cit am stat acolo, dar imi amintesc cind m-am trezit. Eram singur ( ceilalti m-au lasat balta, fiind probabil agresiv si refractar!), afara se intunecase, auzeam tot felul de zgomote ciudate in jur, apoi, ca prin vis, am vazut o batrinica inghebosata, cu o legatura de vreascuri in spate, care s-a oprit o clipa si m-a privit scirbita. „Fir-ati ai dracului de golani”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu